En liten uppdatering om mitt liv sedan jag slutade blogga

Hur ser mitt liv ut nu, ett år senare? Jag är fortfarande ihop med Ulf (i nästan 4 år redan), äntligen hade tagit ut en kandidatexamen i Företagsekonomi och vikarierar som redovisningsekonom på ... Kissen Alice är nästan 2 år gammal, kastrerad och fruktansvärt busig.

Jo, den 22 januari hade jag, Uffe och min brorsa varit på semester i Tänndalen, där jag hade brutit ben när jag åkte längdskidor. Det blev en spiralfraktur. Jag fick opererat in två plattor och en hel del skruvar i benet, som ska förbli kvar där till resten av livet. Jag haltar lite fortfarande. Läkare sa att benet ska bli normal igen till sommar. Det ser jag verkligen fram emot, då jag saknar alla mina högklackade skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0