Vill inte vara gammal!

Det går lite trögt med bloggande. Nu när man börjat jobbat förändrades livet så mycket. Man slutar runt 17.00. Sedan när jag går hem förbi alla affärer kan jag inte låta bli att titta in prova något. Det är inte så att jag handlar mycket, nej, tittar bara runt. Så jag kommer hem runt 19.00. Sedan måste jag vila mig lite, kanske duscha, äta. Sedan är det dags att sova. Hemskt! Hoppas att jag ska vänja mig och kunna vara lite mer effektiv. Kan knappt fatta hur orkar folk att träna efter jobbet? Just nu känns det som ett stort steg framåt att jag sminkar mig på morgonen och lagar lunchlådor på kvällen. Egentligen, min trötthet bara bevisar att jag är fortfarande ung. Om jag ska börja vackna klockan 6 varje dag och vara hur pigg som helst, då ska jag defenitivt börja bli gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0