Oranga läppar

Den senaste trenden med oranga läppar hänger jag gärna på. Färgen passar perfekt till brunetter. Plus att den väsentligt piggar upp utseendet. Man ser "fräschare" ut. Det finns två typer av läppstift, den ena är röd+orange, den andra är röd+rosa+orange=korall. Den röd-oranga typen är för lite mer vågade tjejer. (som på bilden (Face), trots att den ser mycket starkare ut i verkligheten). Men det korallfärgade läppstiftet passar alla andra. Jag föredrar det sistnämnda. Hade hittat två budgetvarianterpå Kicks : Lumene 01 och Nivea 07. Lumene är lite ljusare och fetare och Nivea är matt och ger tydlig fin färg. Jag hade bestämt mig för Nivea. Ska köpa den under klubbdagar på Åhlens, då man får 20% rabatt.

image546

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0