Nya strumpisar

Jag hade spenderat alla mina rabatter och tilgodokvitto från Åhlens på ett par strumpbyxor från Falke. Hade sett att Åhlens reade ut svarta merinoull. Från 249:- till 149:- Så jag betalade bara 69 spänn. Och jag är supernöjd med dem. Jag hade alltid problem med Lindex strumbyxor att de åkte ner på rumpan och hängde nästan vid knä, trots att det var rätt storlek. Men Falke sitter perfekt runt midjan hela dagen plus att dem sitter perfekt runt foten (jag har ju storlek 36 i skor). Så rekommenderar att spendera lite extra och köpa ett par härliga och varma Falke.

image573


Kommentarer
Postat av: hannahjalmarsson

låter bra! :)

2008-03-25 @ 23:11:17
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

efter alla debatter om merinoull, känns det inte aktuellt att köpa dessa strumpor. Har bara de där stackas skinflådda levade fåren framför ögonen!

2008-03-26 @ 08:16:15
Postat av: Palina

Jo, fåren är stackars, men strumbyxor är helt underbara! De förresten tog slut på 2-3 dagar, jag fick tag på det allra sista paret.

2008-04-01 @ 21:35:53
URL: http://pralina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0