I'm back

Jag ber om ursäkt för så dålig uppdatering. Jag var verkligen upptagen. Den största nyheten är att jag fick ett uppdrag från Manpower, får inte säga var (tror jag), säger bara att det är  inom kommunen. Den enda nackdelen är att jag blir lite understimulerad. Jag tycker att jag kan så mycket mer och är ute efter utmaningar. Jag började i onsdags och redan lärt mig alla mina uppgifter. Så jag känner att jag är inte klar med mitt jobbsökande. Det här jobbet är ju också en till erfarenhet trots allt och det är bättre än inget, men jag kan bättre. Så jag ansöker och går på intervjuer fortfarande. Annars så trivs jag ganska bra. Alla som jag jobbar med är trevliga, hjälpsamma och jordnära. Den andra förändringen i vardagen är att jag varje dag efter jobbet måste laga middag och lunchlåda. Jag får inget rabatterat pris på lunch så jag tycker att det är för dyrt att betala 70 spänn varje dag. Det är tråkigt med lunchlådor, men jag sparar runt en tusenlapp i månaden, vilken jag kan lägga på något roligare istället. Fast det ser så löjligt ut när jag går till jobbet med en liten plastpåse med lunchlåda, frukter och mackan. (Det är inte stiligt alls det) Sedan måste jag skriva en hel del arbeten till Personalekonomi. Blä! Väldigt jobbigt, men...men...

image540 Aliska hälsar er! Puss!


P.S. Haha... Förresten, hade upptäckt att Linda Bengtzing är väldigt lik Uffes syrra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0