Vad människor tänker med?

image485

För några veckor sedan såg jag dessa pumps på rea på NK . Då kom jag ihåg hur många tjejer tyckte att de var dem snyggaste skor dem någonsing sett. Alla ville ha dem. Jag kunde inte hålla mig från att prova dem. De var så fruktansvärt höga och obekväma. Så jag undrar vad man tänkte med när man kallade dem för drömpumps? Många bloggerskor hade bloggat om dessa och önskat sig dem i julklapp. Dessa inlägg följdes upp med kommentarer fån tjerer att de håller med om detta och det var dem bästa skor dem någonsing sett. ? Trots att alla ser att klacken är alldeles för hög för de flesta. Kanske är det därför vissa skriver att skorna "skulle inte sitta fel på skohyllan". De menar kanske att det enda man kan göra med dem är att ha dem på skohyllan som en prydnadsak. Och det är inte bara skor. Det finns otroligt många värdelösa "drömplagg" som man kan läsa om i bloggar. Jag mistänker att ibland tappar man verklighets uppfattning och bara "hänger med". Om en sa att det är fint så alla håller med om dett , trots att plagget ser ut som skit och trots att man aldrig skulle vilja köpa det. Det roliga är att många bloggerskor VILL INTE höra det ärliga svaret. Politiken är: om du håller med mig - lämna kommentar, om inte - läs inte min blogg längre din jävla mobbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0