Skor på REA

Jag funderar på att köpa något utav dessa. Jag vill ha ett par skor i lack som skulle kunna piffa upp vanliga jeans eller svart kjol. Både röd och blå ser otroligt fräcka ut. Dessa blåa ser väldigt moderna ut, röda är lite mera klassiska och söta som håller sig i längden, klacken är mycket bekvämmare. Men priset är högre, med halva priset bli det 350 ungefär. Däremot  blåa kostar bara 99. Röda har mycket bättre kvalité. Det blir nog kanske röda då.
Då kanske passar jag på och köper denna sjal. Den är i härliga vårfärger, samtidigt är den i helsiden. Den är så många tjejer som trånar efter Hermes sjalar, men jag antar att det är bara för märkes skull. För att denna sjal är minst lika bra och mer prisvärd. Samtidigt som den har mycket bättre design och kvalité än H&M sjalar.
Nu låter jag som om jag säljer dessa grejer. Men jag blir så rädd att hamna i märkes träsket. Har stor respekt för tjejer som klär sig stiligt och smakfult utan att behöva betala så mycket pengar för det!
image439image441image440

Kommentarer
Postat av: Marlene

Röda skor är nog en investering för framtiden mer än blåa, fast blåa är coolt! (:

2008-01-08 @ 13:28:36
URL: http://nedja.blogg.se
Postat av: Veronica

Ett par snygga skor kan piffa vilka tråkiga kläder som helst! Det är kul! :)

2008-01-08 @ 23:47:20
URL: http://vervenhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0