Searching for a job

Det var väldigt länge sedan jag uppdaterade bloggen. Var mesta dels upptagen med plugget. Denna termin är min sista. Jag ska fortsätta läsa Personalekonomi, Logistik och börjar läsa Franska från grunden. Jag har ju egentligen läst franska C, men kommer inte ihåg absolut någonting. Jag hatade ämnet och ändå lyckades att få VG. Men nu, 10 år senare, hade jag fått lust att börja prata franska. 15 poäng tyckte jag var för lite, så nu med franska blir det 25 istället. Få ser hur lyckas jag med det.

Samtidigt letar jag efter jobb. Jag hade ansökt om några trainee program, några ekonomtjänster och till och med några ekonomassistenttjänster. Börjar känna mig lite orolig att jag ska inte kunna hitta något. Så imorgon går jag på min första intervju hos Poolia. Det blir kan bli en tillfällig anställning (om det blir), men jag ska fortsätta att leta vidare även om jag får något. Mitt mål är fasttidsanställd som controller. Vilken bransch? Kanske detaljhandel? Sådant hade jag inte bestämt mig för än.

Men önska mig lycka till, för det lär jag behöva.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Det går säkert kanon!
=)

2008-01-17 @ 23:53:23
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0