Jobbansökande

Nu hade jag skickat ännu en ansökan om ekonomiassistenttjänsten. Denna gång är det 50 - 60 % tjänst på en makeover-studio. Låter spännande? Få se om det blir något. Jag ville väl egentligen 100 % tjänst, men så länge jag pluggar så gå det bra med deltid. Idag hade jag bestämt mig att skicka en ansökan per dag. Det finns så otroligt många annonser från olika bemanningsföretag, men det är egentligen det sista jag vill jobba för. Wish me luck!

Jo, förresten, idag hade jag äntligen fått mina UGGs, som jag köpte för länge sedan. Och precis som jag lovat hade jag köpt ett par extra. De är i chokladbrun, storlek 37. Jag vill ha minst 800 spänn för dem. Så ni kan lämna en kommentar om ni är intresserade. Bilder kommer lite senare under veckan, då jag inte sitter vid min hemPC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0