Intervjun

Fick ännu två intervju från två olika bemaningsföretag. Få se...

Nu måste jag gå och lägga mig, hade suttit med inlämningsuppgiften ända tills nu. Personalekonomi är så himla spännande! (Nja.) Om jag måste vara så tråkigg och välja ett ekonomiämne som är åtminstone lite roligt då blir det affärsredovisning eller mikroekonomi. Egentligen jag gillar ju ekonomi, men jag kan förstå om andra tycker att jag måste vara nörd för att jag säger så. Jag skulle tycka samma sak.

Nå ja, nu slutar jag att vara tråkig och ska försöka på fredag fixa kameran, så att jag ska kunna lägga upp lite outfits och annat.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Lycka till!
=)

2008-01-31 @ 09:26:43
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0