Hejsan Hopsan

Jag har lite problem med dator. Vi köpte en ny HP hos Netonnet. Det funkade väldigt bra, men nu vägrar den att känna av min kamera. Vet inte vad som är problemet.

Helgen hade gott väldigt lungt, vi bakade semlor och shoppade lite presenter till min familj. Börjar redan nu förbereda mig inför resan till Vitryssland. Alla dokument är klara. Jag längtar verkligen hem!

Sedan hade jag fått reda på att alla tre kurser som jag ska läsa går under tisdag och måndag, samtidigt. Det tog en hel stund att hitta en kompromiss. Franska ska lida mest så klart. Men det ska gå bra ändå!

Nu hade jag fått ett nytt intervju hos ett annat bemannings företag. Jag tycker att det går så trögt! Vill ha ett jobb nu! Jag blir så rastlös när jag inte vet svaret om jag fått jobbet eller inte, när det händer ingenting.

Det ända som gör mig på bra humör är vårväder. Det är så soligt och fint i Göteborg idag! Fåglarna sjunger. Ser framemot våren!

Hoppas att jag ska få ordning på kameran. Inga outfits så länge, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0