Heja födelsedagar!

Den 6 februari fyller jag 27 år! Jag och Uffe bor tillsammans och har nästan gemensam hushåll. Så vi bestämde oss att ge varandra födelsedagspresenter för bara 300kr. Då kan vi spara pengar istället till resor och annat roligt. Trots att beloppet var så litet var han ändå rätt bekymrad över vad skulle han köpa till mig. Så jag var tilräckligt snäll för att föreslå honom att köpa ett linne från Asos. Och när han ändå skulle betala frakten då kunde jag passa på och köpa en blus till mig. Kan knappt vänta på leveransen!!!
image486image487

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det linnet är så sött :) Ha en bra kväll!

2008-01-31 @ 19:19:28
URL: http://sofiakpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0