Gud vad jag är trött!

Jag är så trött på att söka jobb! Ända sedan jag startade sökande skickade jag typ 40 ansökningar, vilka resulterade i fyra intervjuer (den fjerde ska ske på fredag). Jag är så orklös! Har ingen lust att söka längre, för jag får ju ändå inget. What is the point? Samtidigt blir jag ju orolig att tiden går. Vad ska jag göra över sommar? Ska jag fortsätta att söka jobb eller koncentrera mig på sommarjobb? Kanske två samtidigt? Kanske det. Men jag får vänta typ i en vecka för att få lite mer inspiration. Att det måste vara så jobbigt att söka jobb! Det tänker man inte på när man pluggar. Och jag som trodde att jag har ju så mycket att erbjuda både högskoleutbildning och 1 års erfarenhet som ekonomiassistent. Men icke... Kan tänka mig hur jobbigt måste det vara för de som har ingen erfarenhet alls. 

Nu får jag dra och laga lite mat. Jag äter mycket mindre på sistone. Vet inte varför, har inte tid eller årkar inte att laga mat. Äter torkade tranbär eller bananer istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0