Bästa klappar någonsing

I år fick jag precis allt jag önskade mig och lite till. Jag måste hade varit riktigt snäll!! Men framförallt är jag nöjd med dessa två. Värmespolar hade jag önskat mig alltid, framför allt nu, när mitt hår blir längre och längre. Jag har ju spikrakt, tungt hår. Men på bara 10 minuter kan jag få söta lockar! Otroligt lätt och håller sig längre tid än med locktång. Jag tror att de är till och med skonsammare för hår. Framför allt tänker jag på den tid när jag ska behöva stiga upp tidigt på morgonen till jobbet och fixa mig på 40 minuter. 
 Epilator är helt ovärderlig den med. Jag tycker inte att vaxa hår gör särskillt ont, men det är väl jag ensam om. Det enda är att det är antingen dyrt eller kladdigt och obekvämt. Jag brukade till och med ibland sitta med en pincet och plocka bort hårstrån från mina ben. Men med denna "mirakel"-maskin får jag lena ben på bara några minuter, ingen kladd och väldigt billigt! Känslan är inte så klart särskillt skön, men inte värre än vaxning. Det enda är att epilator låter så hemskt mycket. Men jag är supernöjd, len och fin året om.(Om ni bara såg hur hårig jag var för bara månad sedan. Hemskt!) Jag pratade inte om vanlig rakning, för att det hade jag slutat med för länge sedan. Dagen efter börjar jag riva mina ben med någlar för att det klias så fruktansvärt.

image436                                      image437

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0