Dagens outfit

Idag gick jag på en intervju. Glömde förresten att berätta att under resan fick jag e-mail från Manpower med ett erbjudande om ett jobb som konsult. Jag tackade ja och skrev under kontraktet i torsdags. Fast de hittade inget uppdrag för mig ännu. Så idag var jag på en intervju för ett eventuellt uppdrag som ekonomiasssistent, få se om det blir något. Det är åtminstone bra att jag ska få betalt även om jag inte jobbar, fast så liten lön... mindre än när jag jobbat som sommarvikarie. Mer än så kan jag inte berätta, för att jag har tystnadsplikt, vilket ska innebära att jag ska inte kunna berätta till någon var jag jobbar osv (bara till min pojkvän, som ett undantag). Så förklarade för mig min PA i alla fall. Hoppas att det gick bra på intervjun, för jag gillade företaget. Under tiden jag väntar på svar ska jag plugga.

image527

Blus: Mammas gamla (hon tänkte slänga den)
Kjol: H&M

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Snyggt! :)

2008-02-29 @ 21:36:11
URL: http://dreamlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0