Dagens-shmagens

Idag hade det varit så regnigt och tråkigt väder i Stenungsund. Blä! Denna termin läser jag två kurser på distans i Stenungsund och en kvällskurs i Trollhättan. Förutom det hade jag hittat lite extrajobb med bokföring hos en frisör. Man får väl inte så värst mycket betalt, men det är ganska nyttigt för mig att öva lite på bokföring och SPCS plus lite extrapengar skadar aldrig. Jag hade ju redan planerat för några månader iförväg vad ska jag köpa för något, så de ska väl inte ligga och damma i plånboken så länge. Plus att en liten olycka hänt med min kära Calvin Klein väska. Det var så att jag lagt den i Dashas knä för att hålla och efter 2 timmar hade jag upptäckt att barnet hade käkat upp en läderbit på handtaget. Så nu måste jag försöka sälja den på blocket och köpa en nu. Så jag måste nu boka en hel del för att kunna tjäna in tillräkligt för a new decent bag. Usch! En skitunge! Här är min dagens outfit.

image209 
Jeans: Lee Cade
Klänning: H&M
Halsband: Guldfynd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0