Beställning från La Redoute.

Jag hade beställt en hel del grejer från La Redoute, för att vi ville köpa för min älskling en kashmirtröja. Inte för att jag behövde något eller ville köpa, bara för att jag var nyfiken, så ville jag passa på och beställa samtidigt. Uffes tröja blev inget vidare, för att han är en long och smal kille, så det blev för stort för honom runt kroppen och för korta ärm. Jag beställde alla dessa grejer som finns på bilden, plus lite till som kommer lite senare (ett par skor och brun sidenkjol). Allt som kommit hittills ska åka tillbaka. Jag var inte särskillt förtjust i något utav dem. De första stövlarna tyckte jag nog mest om, väldigt bekväma och framförallt kedjan hela vägen (vilket jag verkligen letar efter). Men jag gillade inte särskilt kvalite på läder. De andra stövlar, som var dyrare och fulare var av mycket bättre kvalite. Så jag får väl skicka allt tillbaka och fortsätta leta efter ett par perfekta stövlar.

   

Idag på kvällen hade jag varit på en medlemskväll på NK. Jag gick ju egentligen för Pepe Jeans avdelningen skull (man fick under kvällen rabatt 100 för varje 500 spenderade), så jag tänkte att passa på och köpa den fina farfarströjan. Men det var bara NK Cocktail, som var öppen, och där var det inget som lockade mig. Vi fick i alla fall lite musserade vin, tilltugg och några praliner, så det var åtminstome något. Kvällen skulle starta 19.30, men vi blev insläpta bara 19.45. Efter en liten runda på Oasis och Coast, vilka orangerade det hela, fanns det inget annat att göra än att antingen vänta i 2 timmar på en loteri, där utlotades 2000 spänn och en personlig shoppare från Coast, eller gå hem. Priset var så klart ganska lockade, men hur stor var chansen att jag skulle vinna? Så vi gick hem istället.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Tänk om du hade vunnit ;)

2007-09-28 @ 11:39:38
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Palina

Då skulle jag säkert shoppat som en tok! Men för att inte se ut så desperat sittande där i 1 timme, bara för lottdragningen, gick jag hem stensäker på att jag skulle aldrig kunna vinna.

2007-09-28 @ 11:45:14
URL: http://pralina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0