Back to business!

Hej alla ni, som troget besökte min blogg under alla dessa veckor, trots att jag var borta! Det känns så skönt att man skriver allt detta inte bara för sig själv. Imorse hade jag kommit tillbaka från min snålsemester! :-) Det var ju så att mina flickor från Vitryssland kunde så klart inte åka tillbaka själva, så jag och Uffe var tvungna att ta en liten weekend i Warsawa med dem. Det var så otroligt skönt och jobbigt samtidigt att ha de här! Vi hade kommit riktigt nära varandra! Min förra resa till Vitryssland åkte jag ensam för bara två veckor. Då hade jag inte kunnat lära känna min brorsas flickvän särskillt väll, och barnet fanns bara i hennes mage. Men nu saknar jag dem så otroligt mycket!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0