Shopping

I lördags hade jag shoppat i Göteborg med min kompis. Eller snarare det blev window-shopping. Jag hade inte haft så mycket pengar att spendera, plus att jag ville lägga en beställning hos minauk.com, för att igår var sista dag för deras rea. Men jag hittat ett par underbara stövlar i svart mokka hos Johanssons, en svart velur tröja från Juicy Couture hos Fiorucci (istället för en svart kardigan från H&M som jag verkligen behöver), och en underbar svart tulpankjol från Manoush hos Effo. Totalt för 4000:-  Men jag hade bestämt att köpa juicy tröja på Ebay, där den kostar 50 $, vilket besparar 900:-, stövlarna hade jag finansierat med hjälp av min försäljning på Bellevue. Så det är bara kjolen kvar, det finaste och det dyraste utav alla mina önskningar, den kostar 2000:- Jag måste tänka väldigt noga, om jag verkligen vill ha den. Jag ska nog gå ditt nästa helg igen och prova den. Om jag ska fortfarande vilja ha den, då köper jag den när jag får mitt nästa studiemedel.
P.S. Vi hade sett en så fin kappa på en tjej på Franc's cafe. Mina kompis hade vågat att komma fram till henne och fråga var hade hon köpt den? Hon sa på Old Navy, väldit billigt. Uffe's syrra ska till USA om någon vecka, ska fråga om hon kan köpa en likadan åt mig. Jag måste bara ange väldigt tydliga instruktioner med bilder om hur man köper den.

Kommentarer
Postat av: Little darling

haha

2007-10-08 @ 17:59:14
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0