Morgon!!!!!!

Det är så fint väder idag i Göteborg, solen skiner. Jag tycker att hösten hade varit väldigt fin och vacker iår. Nu ska jag ta hand om mitt plugg. På höstterminen kör jag två distanskurser och en kvällskurs (personalekonomi, projektledning och logistik) för att få ihop 20 poäng. Det roligaste är att det är bara en tenta. Jo, hade förresten funderat över vad skulle vara mitt drömjobb. Ja skulle nog vilja jobba för H&M. För att det kombinerar mitt intresse och min utbildning. Jag kan både ekonomi och mode och shopping. Jag har till och med några ideér för deras butiker. Jag hade nog bestämt mig att på våren ska jag ansöka om ett jobb där och ska försöka övertyga dem om vilken värdeful tillgång skulle jag bli för deras företag. Jag är väldigt ambitiös och ibland för ambitiös, så åtminstone en intervju med H&M ska jag få!

Nu ska jag sluta drömma, gå och borsta tänder, läsa logistik och fundera vad ska jag äta till lunch. Det vore härligt med en promenad, men jag känner mig som en oansvarig latmask om jag pluggar inte (vilket händer ganska ofta). Kissen bara gåra runt och letar efter något att riva ner eller förstöra. Sådan är hon, min Alis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0