Mitt nya jag.

Jag hade tonat mig lite till hösten. Det blev mörkbrun ton. Vet inte om det passar eller inte, men det lite annorlunda iaf. Det var förresten Casting från L'Oreal, hade sett att DonnaSandra hade gjort samma sak, fast inte samma ton. Det är så härligt att få lite skarpare färg till hösten! By the way ser jag ganska blek ut på bilden, kan bero på att jag är extremt förkyld och hostar ständigt. Återkommer snart med bilder på mina nya klänningar från Mina och C&C California (det var egentligen dit gick alla mina shoppingpengar denna månad). Jo och så väntar jag på leverans av min nya svarta Bayswater, det dyra och nödvändiga (ja, just nödvändiga) köpet gjorde jag från mina besparingar.

Är det någon som kan några bra knep mot hosta, förutom Bromhexin så klart?

image255

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0