Gratis godis

Ha-ha... För några veckor sedan upptäckte jag denna sida, där man kan tjäna gratis godis genom att svara på olika enkät osv. Jag hade ljugit ihop massor av svar och tjänat ihop 18 godisbitar. Man måste tjäna ihop 15 minst 15 godisar för att få det hem. Och efter en timme hade jag fått dem ihop (ganska lite, men ändå). När jag checkat ut stod det att jag är nummer 244 i kön för att få mina godis och att det ska ta en månad för att få dem, men nu, två veckor senare är dem här, en trevlig överaskning i postlådan. Så prova på, det är bara att registrera sig och köra!
Kolla in här!

image276

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh, gott :)

2007-10-21 @ 16:40:40
URL: http://aami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0