En liten shoppingtur

Jag hade precis kommit tillbaka från en liten shoppingtur med Uffe. Hade köpt dem tofflor som jag spanat på tidigare hos Fiorucci Accesories. Märket är Banana Moon. De är så otroligt söta och gosiga. Kostar bara 300. De påminner om ett par Uggs. Samtidigt hade jag hittat detta armband som glittrade så fint så det slank med i påsen. Det kostade 100. Jag hade förresten bestämt mig för att från och med idag ska jag spara på alla kviton, så att jag ska ha stenkoll på var pengarna går. Orsaken är att jag hade märkt att jag hade överskridit månadsbudget med väldigt mycket utan någon aning om vart pengarna gick. Så nu ska jag göra en liten sammanställning över mina månadskostnader. Tråkigt? Jag tycker att det är ganska roligt, jag är kanske lite yrkesskadad redan. Jo, igår hade jag upptäckt att jag hade haft lite pengar på mitt La Redoute konto och att de tömde det genom att lägga någon konstig korrigering. Det är bara 22 spänn, men jag ska fan inte låta någon dra dem av utan någon anledning. Plus att en annan sak som irreterar mig är att jag hade beställt den förbannade silkeskjolen från dem för 1,5 månad sedan. Leveransen beräknas ske i december. Under tiden hade de lagt ut den på rea. Då ringde jag direkt och avbeställde den. Ska beställa den i samband med något annat köp till det billigare priset.

image294  image296 image297 image295image298


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0