Tandläkarbesök

Imorse var jag hos tandläkare. Jag brukar gå till en privat tandläkare i Stenungsund, men nu hade jag upptäckt att man får 50% rabatt hos vissa tandläkare i Göteborg, om man har ett studentkort. Förra gång betalade jag 350, men från och med att jag fyllt 26, så måste jag betala 460. Så jag fick betala bara 230. Ett riktigt kap, fast man måste erkänna att det kändes lite gammalt och skabbigt hos den nya tandläkare. Jag tänkte att jag får väl passa på och utnyttja rabatten så länge jag kan, vilket är antagligen sista gång( tar ut examen till sommar). Det var också skumt att jag fick inget kvitto och kunde inte betala med kort. Nåja. Jag sparade iaf 230 vilka jag kan lägga på ett par svarta UGGS, som jag håller på att buda hem. Jag ska förresten köpa två par, för att få ett bra pris för dem, det andra paret (chestnut, 38:a) ska jag lägga ut på Tradera. Värst vad jag är sparsam, eller snål??

image300

Kommentarer
Postat av: Wilma

Vart kan jag hitta uggs? vart ska du köpa domdär?

2007-11-05 @ 19:41:28
Postat av: Anni

Vill också ha uggs, har inte hittat några snygga i bra pris än :/

2007-11-16 @ 21:32:09
URL: http://annisblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0