Shoppingtur

Igår som sagt hade jag en liten sväng på stan. Självklart hade jag köpt lackleggingsen från Rut m fl. Det andra köpet blev den lilla svarta klänningen från H&M. Det är första gången för mig att jag kan köpa på H&M något så fint i lung och ro och att det finns i alla färger och storlekar. Klänningen fanns i mörkröd och svart, båda är otroligt fina, men svart ska jag kunna få mera användning utav. Uffe gillade den också, fast dissade leggingsen. Nåja, jag får väll ha dem kvar för min egen skull då. Och så köpte jag en liten nagellack från Depend. Bara 25 spänn! det priset slår även Mavala. Plus att jag gillade att det har lite glitter, så att nagelytan ska inte vara spegelblank. Jag har problem med Mavala, för att det tårkar så dåligt, så jag får märken på naglarna efter jag sovit. Det funkar bra om man målar bara ett lager, men då blir det inte lika fint. Jag antar att topplack skulle hjälpa, men det kostar ju dyrare en 25 kr! :-) Hur som helst, denna höst gillar jag mörka nagellack (mörkröda, bruna, mörklila, svarta).

image303 image304 image305

Kommentarer
Postat av: O L G A

Hört talas om IRONI?

Och nej, jag har inga problem med mig själv ;)

2007-11-16 @ 13:25:00
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0