Shopping

Idag hade jag vaknat tidigt, typ 9.30, för att hinna hämta ut gratis biobiljetter på H&M. Tror ni att jag fick dem? Jag var på H&M 10.30 och biljetterna tog redan slut. De sa att människor köade utanför butiken från 9.00. Nåja... Hur som helst hade jag tittat på både jackan och nattlinne, som jag ville köpa. Jackan hade väldigt fin päls, mycket finare än på bilden, men modellen var så kort så jag såg ut som en michelingubbe. Alla ni som tänker beställa den på nätet måste tänka på att de är för små i storleken. Nattlinne var väldigt mjukt, som silke, men det såg lite billigt ut, så det blev inte det heller. Jag köpte istället en svart plisserad kjol. Jag såg den för länge sedan och trodde att den var för kort, men när jag äntligen provade den, var det lagom. Rosetten ska bort så klart. Jag köpte även ett par svarta strumbyxor i bomullsmix från Lindex. Bomull är både mjukare och skönare än ull och precis lika varm. Det enda problem är att jag har 36 i skostorlek , så hälarna på strumpbyxor åker upp och ser fåniga ut.

image336

Kommentarer
Postat av: DONNASANDRA

Verkligen söt kjol!

2007-11-29 @ 18:16:30
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Palina

Tack så mycket.

2007-11-30 @ 12:03:00
URL: http://pralina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0