Recension av en tråkig bok.

Hej hej,

sitter på biban i Trollhättan, tänkte blogga lite före lektionen. Idag hade jag sålt min Calvin Klein väska, äntligen! Jag tog 200 för den, vilket tycker jag var ok pris för en skadad väska. Funderar om jag ska beställa ett par lackleggings på nelly.se för dessa pengar. I tisdags hade jag handlat lite på Lindex: köpte en skinnkjol i 36:a!!! och ett par svarta nylon strumpbyxor på rea. Kan aldrig låta bli att köpa strumpbyxor på rea och vägrar att köpa dem till fullpris, så onödigt. Idag ska jag recensera Rehabiliterings ekonomi för min grupp, en skitbok, enligt mig. Fast jag är lite osäker om jag ska vara så ärlig med min åsikt. Ska kanske säga att boken var ok? Jag hade läst bara några kapitlar, orkade inte mera. Ni får ha det riktigt bra idag! Hörs!

Palina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0