Projektledning är så tråååkigt!

Jag sitter nu på lektionen och bloggar, så länge vår kära lärare babblar på om projektledarskap. Det är så otroligt tråkigt, men jag fortsätter att gå på lektioner, för att jag är rädd att missa något viktigt. Idag hade jag läst en annons i tidningen om att det företaget där jag hade praktik letar efter en ekonom. Efter att jag hade pratat med Uffe, bestämde jag mig att skicka en ansökan. Men det innebär att jag ska jobba och läsa två kvällskurser för att kunna ta ut min ekonomexamen. Jag har bara 15 poäng kvar. Jag får väl se om jag får jobbet eller inte. Om jag får det då ska vi köpa en gemensam bostadsrätt i Göteborg eller Stenungsund. Vi bor ju nu i två lägenheter samtidigt, min i Stenungsund och Uffe's i Göteborg. Det är både bekvämt och jobbigt samtidigt, så vi behöver något större, men gemensamt. Jo, jag ska skriva i CV att har blogg som mitt intresse! Haha. Fast jag ska nog inte skriva länken till den. Eller kanske ska jag? Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0