Längtar efter snö

Nu hade jag ringt till La Redoute och de sa att pengarna ligger kvar som tillgodo fast jag ser det inte på mitt konto och att de ska dras av vid nästa beställnig. Och så sa hon (vet inte om det är sant) att om man skulle betala lite för lite (inom 50kr gränsen) då skulle skulden rensas också. Så de korrigerar bort alla summor +50...-50. Nåja... Vi får väll se nästa månad då beställde jag kashmirkoftor i båda färger. Vet inte vilken ska jag välja, men det blir bara en så länge. Jag hade beställt den med 40% rabatt, vilken jag hade bara på en vara. Jga kanske ska vänta tills 30%-på-allt-erbjudande för att köpa den andra färgen. Idag ska jag på en lektion i Trollhättan, men först en sväng till Rut m fl för att se om de fått in lackleggings. Uffe hade ringt och sa att det snöar i Stenungsund. Här i Göteborg är det bara grått och trist.

Kommentarer
Postat av: Lottisin

härligt med kashmir! :)

2007-11-16 @ 08:06:43
URL: http://lottisin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0