Dagens outfit

Idag hade jag sutit och fikat hela dagen på Frank's café med min kompis Julia. Tjatat om allt möjligt: väskor, svenskar vs ryssar, relationer, katter och jobb. Jag blev så glad att hon gick med på att vara kattvakt åt min lilla kisse när vi ska vara i Vitryssland. Imorgon är det plugg som gäller. Ska sätta mig på bibban och läsa en spännande bok om grundläggande logistik, kanske spana på nägra knäppgökar. Haha. Jag menar inget illa, men jag träffar alltid några skummisar där. Senaste var det en äldre gentelman som satte sig bredvid, flåsade och stirrade i min urringning. När jag gick därifrån och satte mig i en annan fåtölj som följde han med och satte sig bredvid. Då gick jag och stängde mig in i ett litet pluggrum. Det var lite obehagligt faktiskt.

image328         image329

Klänning: C&C California
Stövlar: Bon-a-parté
Örhängen: Asos
Kappa: Elema (inköpt i Vitryssland för 9 år sedan)
Väska: Mulberry
Halsduk: Wedins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0