Skatås

Hade varit idag på en lång promenad i Skatås. Jag tog Bohusleden. Jag känner denna skog inte så väl så jag tänkte att om jag följer dem oranga markeringarna så kommer jag tillbaka. Jag och min pojkvän skulle mötas då vid tavlan med elektronisk klockan. Efter att ha gått 5 km hade jag tappat spåret eller spåret var där så klart, men inga oranga markeringar. Jag stannade för att försöka orientera var är jag någonstans. Då gick ett äldre par förbi som också gick vilse. Vi bestämde oss att gå åt ett och samma håll. Till slut dem hittade vägen till platsen där deras bil stod, då erbjöd dem mig att skjutsa mig dit jag skulle. Så tre timmar senare kunde jag äntligen krama om min stackars Uffe som var så orolig. Jag vill ännu en gång tacka det paret som hjälpte mig. Ni är så snälla och gulliga! I vilket fall som helst hade jag hunnit att ta några bilder på den vackra skogen.

image18

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0