Lördags shopping



Det ska nog ta en hel stund att lära sig hur man lägger upp länkar och bilder. I vilket fall som helst jag hade shoppat i lördags, var i behov av svarta balerinas. Jag var på NK i Göteborg och hade hittat ett par från Rizzo som var väldigt lika Marc Jacobs kända Mouse Shoes. Dem kostade förut 995kr men tack vare deras erbjudande blev skorna mina för bara 395kr!!! Helt otroligt! Och så skönt kvalite med läder på insidan. Kunde inte motstå en shifong blus från Oasis. Lite dyrt, men den vart värd det (599kr). Lite för mycket pengar bara på en dags shopping, men jag är supernöjd. Här är mina skor (sorry for my terribly white feet) och originalet. Blusen kommer någon annan dag. Den finns förresten på deras hemsida.


image2image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0