En dröm till kjol

Kjolen är så fin i a f på bilden. Vill verkligen ha denna. Undrar hur mycket den kostar. Ska kolla i affärer den 2 juni. Jag ska förresten snart gå och kolla på cyckel som jag ska köpa för skattepengar. Ser verkligen fram emot det. Min gamla cyckeln strular, trots att jag hade lämnat den för service. Det var så värdelöst, dem hade inte gjort någonting förutom skruvat fast två reflexer som jag saknade på cyckeln. Fattar inte hur människor årkar att ge en sådan dålig service. Har inget annat val än sälja den och köpa en ny. Jag måste lära mig att reparera cycklar. Jag tror inte att  det är så svårt. Bilden är från www.modstrom.com.
 
image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0