ACO SENSE & CARE Sun kissed body lotion

Jag hade bestämt att prova denna lotion på mina vita ben. Snart är det sommar och man vill inte ha vita eller nästan ljusblåa ben. Jag hade sett reklam om denna lotion och hade ganska stora förhoppningar på den. Det sägs att den återfuktar huden och samtidigt gradvis bygger upp fördjupad färg i huden för att ge en solbrun ton. Man ska helst använda den dagligen. Jag hade använt den var tredje dag i 3 veckor. Resultatet är att benen är lite-lite gulare eller man kan säga brunare. Det är inte många som skulle märka skillnaden. Lotionen doftar päron och har en del återfuktande effekt, men lite kladdig efteråt. Mitt slutbetyg är 3 av 5, tack vare att bruneffekten är väldigt svag och att den är lite kladdig.
image41Bilden från www.aco.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0