Shopping

Varje månad jag planerar hur mycket pengar jag kan lägga på shopping. Lön/studiemedel - Räkningar = Övrigt x 0,5 = Min ungefärliga shopping budget. Denna månad hade jag inte hunnit med att spendera något utav dessa pengar. Jag hade tittat runt lite, men än så länge hade jag inte hittat något som jag VERKLIGEN skulle vilja ha. Jag letar efter ett par perfekta shorts. Dem får kosta vad dem ska kosta bara så att jag ska se väldigt fin ut i dem. Alternativt ska jag köpa en klänning. Jag försöker att välja någon utav dessa fyra. Vilken tycker ni är bäst?
image64image65image66image67


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag gillar verkligen allihopa... Själv hade jag nog tagit de två längst upp, känns som att de passar lite mer till hösten!
Lycka till :)

2007-07-27 @ 10:29:41
URL: http://friidap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0