Jubileum!

Igår jag och Uffe hade varit ihop i 2 år! Jag glömde det för länge sedan, men Uffe hade bokat ett bord på restaurangen Vatten i Skärskamn och köpte en present till mig. Jag fick ett par örhängen från Calvin Klein som jag alltid ville ha. Nu kommer jag ihåg att jag nämnt en gång för några månader sedan till honom att jag är så förtjust i dessa. Så nu är dem mina! Kvällen på restaurangen var så mysig och romantisk.Vi fick rosé vin, hälleflundra och chokladbakelse till efterrätt. Mums! Uffe är så underbar pojkvän!!!

image172


Kommentarer
Postat av: Henke

Hehe, jodå, skorna var det inget fel, fina faktiskt. Inget fel på örhängena för den delen, heller. De var också väldigt fina. Grattis på årsdagen, kanske man bör tillägga!

2007-07-30 @ 21:33:28
URL: http://braashenke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0