Halens

Jag hade bläddrat igenom katalogen som jag fick i fredags. Precis som jag hade förväntat: inget vidare. Jag är inte säker om huruvida bra kvalite kläder har. 1. Det är en höst/vinter katalog oc det finns nästan inga kläder alls i naturnaterial som ull, maher, merinull, kashmir osv. Även så biligt märke som H&M har kashmir tröjor. 2. Jag antar att deras målgrupp: kvinnor mellan 35-40 år, för att det finns inget för ungdomar förutom underkläder. 3. Design är ganska dålig. Kläderna påminner tyska kataloger: Kling, Otto. Den ena positiva saken med Halens är att det finns märkeskläder på nätet, men det finns nästan inga alls erbjudande angående dessa kläder, så man är tvungen att köpa dem till fullpris.  Nä, ni kan bättre än så!!!!!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kom in och gissa!
http://junitjej.blogg.se/1184164179_vilka_r_dessa.html

2007-07-11 @ 19:31:43
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0