Stockholm is waiting for me!!!

Imorgon ska vi åka till Uffes syrra som bor i Stockholm. Löjligt, men det är min allra första resa dit. Jag hade bott i Sverige i 6 år och aldrig var i Stockholm. Men nu hade jag tagit en 1000-lapp från mina besparingar för Stockholms shopping. Lite? Egentligen mer än jag borde ta. Men, men... Det är ju jul trots allt. Mina planer är först och främst att besöka American Apparel butik (om vilken jag hade tjatat i några månader redan), därefter Hope, sedan Mint and Vintage. Efter det kan vi gå till NK (Uffes typ av affärer) och då, när alla pengarna är slut, ska vi titta på Stockholm. Det blir riktigt kul! En underbart rolig bok (ingen kursliteratur för en gångs skull) och scones med té från Espresso House ska göra tågresan mycket lättare. Kissen, stackarn, fick stanna kvar hos en bekant. Det måste vara hemskt att stanna i helt ny lägenhet med helt nya människor. Men Uffes syrra gillar inte katter, så tyvärr...

image384

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0