Senaste nytt

Hej hej

ville bara berätta att jag fick ett nej på min ansäkan om ekonomitjänsten. Skittråkigt! Men nu hade jag ansökt om ett annat ekonomjobb hos ett annat företag fast inom samma koncern. Få se om det blir något. Fördelen och nackdelen är att annonsen är inte officiell. Den finns bara på deras intranät.

Stockholms shopping blev inte så stor som jag hade tänkt mig. Jag hade inte riktigt tänkt igenom att jag behövde köpa en julklapp till, vilken kostade 600 utav den 1000-lappen som jag hade med mig. Så det blev bara en svart klänning från American Apparel och ett smalt svart nitbälte från Lindex. Jag är så otroligt nöjd. Riktigt bra köp bägge två grejer.

Nu är det torsdag så jag sitter i Trollhättan. Idag ska jag redovisa mitt arbete på personalekonomi och skriva en slutrapport för vår projekt. Spännande saker!!! Maybe not. Imorgon jag och Uffe ska göra julgodis enligt Leilas recept och sedan åka till hans föräldrar över alla helger. Kissen ska följa med. Längtar verkligen efter att få julklappar! Igår fick jag en, 1500 i kontanter. Kanske inte så spännande, men otroligt tacksamt, för jag vill köpa ett par Acne Hex Pure.

Palina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0