Julpyssel

Idag hade vi tillägnat vår förmiddag till att handla. Uffe behövde köpa en julklapp till sin farsa. Jag kunde inte hålla mig från att spendera upp mina pengar som jag fick i förgår på ett par blåa jeans. Det blev ett par Acne Hex Pure. De är rätt dyra, men inga billigare jeans sitter så bra på mig som Hex. Jag behöver verkligen ett par som visar mina fina ben och gömmer alla valkar på magen. De flesta är så låga att dem förvärrar bara saken. Nåja. Julklappspengarna räckte också till ett par söta trosor från Gina Tricot. De kostade löjliga 24 spänn.

Under eftermiddag hade vi bakat och pysslat. Vi fick besök från min kompis som kommit nyligen från Vitryssland och han hade några julklappar från mina föräldrar till oss. Mamma köpte mig en bok av Ajtmatov och massa choklad. Uffe fick kakor och choklad. Jag blev så otroligt glad för boken, gillar verkligen den författaren. Då blir det något att läsa under kommande helger.
image402


Christmas Cupcakes. Leilas recept.

image403

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0