Strumpbyxor

Trots det otroligt stora utbudet av olika lyxiga strumpbyxor, så verkar det vara en ganska bortglömd del av garderoben. Jag gillar att klä mig feminint och den större delen av min garderob består av kjolar och kläningar. Och för att spetsa till en tråkig svart kjol tar jag ganska ofta på mig ett par sexiga strumpyxor.

Det handlar så klart om balans mellan kläder, skor, accesoarer och makeup man har på sig. Till enkla och enfärgade kläder lägger jag gärna till mönstrade strumpbyxor, till korta kjolar - stövlar, och till längre - gärna högklackade stövletter som förlänger ben med ett par sexiga strumpbyxor med söm bak.

Självklart kan jag förstå att man vill inte lägga särkillt stora pengar på något som är så delikat och kan gå sönder på en kväll. Men man kan hitta i affärer även många roliga budget varianter.

Jag älskar strumpbyxor och uppskattar verkligen den kvalité som man kan få om man lägger till några hundralappar! Dessutom faktumet att strumpbyxor är inte särskillt "trendigt" gör att jag älskar dem desto mer!

Här kommer några som jag hade spanat in hittills. Vill inte riktigt lägga på så stora pengar, men kanske att få dem i julklapp eller vänta tills rea?



Bebaroque. Finns att köpa på asos.com, bebaroque.co.uk . Tydligen ¨så kan man ha rosetten både bak och fram.



Wolford. Finns att köpa på NK, Åhlens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0