Fylla i med...

Än så länge hade jag kommit på tre sätt att fylla i mitt liv för att ...:

1. Det gamla, vanliga sättet - jobba.
Det behövs egentligen inte så mycket ansträngning, då det finns hur mycket jobb som helst. Jobbar nästan varje dag till klockan 19-21, och då är det för att bara göra det jag förväntas att göra. Sedan kan man ju alltid försöka förbättra kvaliten på det man gör.

2. Gå på en tennis kurs.
Jag gillar att spela tennis, men tyvärr ärjag ganska kass på det. Och för att överhuvudtaget kunna säga till någon att jag spelar tennis utan att behöva skämmas, så kan jag gå på en kurs och lära mig lite tekniken.

3. Blogga.
Hade läst min blogg och förstod hur roligt det är egentligen att blogga. Jag vill egentligen göra det för mig själv. Det spelar ingen roll längre vem och hur många läser min blogg. Det viktigaste är att blogga, blogga om sådant som jag vill blogga om. Som en dagbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0