Last update.

Igår hade jag haft två intervju med Adecco och Manpower. Är riktigt nöjd. Det känns stor skillnad mellan intervjuer hos små rekruterings bolag och stora. De stora är mycket mer professionella, man känner att de är intresserade utav dig, att de verkligen lyssnar. Jag hade fått mycket bra respons och de sa konkret när de ska höra av sig. Förhoppningsvis ska de kunna hitta något uppdrag för mig!

Idag tar vi det lungt. Jag bakar semlor med lingon grädde. Mums! Vi hade haft lite frusna lingon i frysen. Lite socker, grädde, delicious!
image492


Kommentarer
Postat av: Miia

Mmmm, de såg smarriga ut!

2008-02-03 @ 18:48:00
URL: http://miiakarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0