Asos paketet

Äntligen hade jag fått mitt paket från Asos, där linnet är min fördelsedags present från Uffe och blusen hade jag köpt själv. Linnet är helt underbar, jag gillar det verkligen. Ska sitta perfekt nerstoppat i byxor som utsläppt. Jag hade haft ett liknande linné från Asos förut, men det blev ett hål i det, så jag var tvungen att slänga det. Blusen är helt ok, men nu när jag köpte den billiga skjortan från H&M som ser precis lika fin ut, fast billigare, bestämde jag att skicka tillbaka den.  Ska lägga dessa pengar på något annat istället.

Imorgon fyller jag 27. Då ska jag ha min väninna och hennes pojkvän över. Vi ska käka middag som jag ska fixa själv. Uffes uppdrag blev att göra någon desert. Han hade valt att baka en morotskaka. Till middag blir det halstrad långafile med citronpotatismos. (Jag är ju en potatismos fantast.) Receptet ska jag lägga upp på min matblogg www.kartofel.blogg.se
  
image495image496image497

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0