Bekymmer

Ni får ursäkta att jag bloggar så lite på senaste tiden. Jag har så mycket bekymmer med mitt pass och min släktbesök. Den 31 augusti väntar jag på besök från Vtryssland av min brorsdotter och hennes mamma. På grund av att dem är så unga bägge två (22 och 1,5) och oerfarna, så behöver dem assistans under hela resan Minsk - Warsaw - Göteborg. Det krävs massvis med planering, samtal, sms och pengar. Hoppas att allting löser sig till slut och nästa fredag får jag äntligen se min lilla flicka! Jag hade rotat lite i biblioteket och hittat en instruktion på en väldigt söt stickad klänning för tösen. Hade beställt även garn. Så ska hon inte frysa i det kalla Sverige. Lovar att blogga mera efter att jag löst allt.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Lycka till! Några personer från Minsk som jag träffade en gång för länge sen har fortfarande stor plats i mitt hjärta.

2007-09-16 @ 00:50:14
URL: http://a5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0